Butterfly الفراشه``~

اهلا وسهلا نورت المنتدى بوجودكم الربيعاتي
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نكته مره خطييره

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 3:27 am

طنش تعش .. تنتعش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنات وبس
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 3
نقاط : 5
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 3:40 am

هههههه النكته مره خطيره





خلاص بنااات شفيكم


4ever خلاص اهي الغلطانه وخلاص انتو سامحووه بعد على قالت المثل المسامح كريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنت الهفوف
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 18
نقاط : 23
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 3:54 am

خلالاص بناات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بطاطس مقلي طير عقلي
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 36
نقاط : 38
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 4:51 am

ايه داااااااا ايه الالفاظ الغريبه والسيئه دي ؟؟

فين الإداره مفروض تحذف الردود لان المواضيع حتصير كلها خناآتــ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المنتدى دا شكلووو مافيهوش إداره ايه داااااااااااااا اااااااا ؟؟؟ والمفروض الكل يحترم وجهة نظر التااااني

يعني 4ever صحيح انو ردها مش حلوو لكن دي وجهة نظرها وكل وااحد يعبر عن وجهة نظرووو

انتوا ماتتقبلووووووووش الاراء ودا غلط جداااااااااااااااااااااااا ومفروض تكبروا عقلكم وماتردوش الاساءه بالاساءه انتوا لو طلبتوا من الاداره تحذف الرد بدون مشاكل موكان افضل من كداا
والاكيد انوووو كل بنت ردت برد سيء هذا يدل على شخصيتهااااا لان العاقله ماتتخآنأ..................





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سبرجد
فراشه متوسطه ....*_*
فراشه متوسطه ....*_*
avatar

عدد المساهمات : 57
نقاط : 60
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 5:16 am

شكرا جزيلا... I love you I love you شكرا جزيلا...


عدل سابقا من قبل سبرجد في الإثنين أبريل 18, 2011 1:57 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 8:10 am

سبرجد ::لالالالالا اجل ليش اهي قالت بينقلب الى ذبانه



وانا اعتذر

بس اهي .... اللي بدات بالغلط


فاهمتني تخيلي الحين انتي بتحطين موضوع وبقولون ويع


شنو بتقولين :: ناس ماعندهااا ذوق وع يعني ماتعرف تجمال شنو هالناس ويييييييع تخيلي روحك في الموقف ولو تسمحين انا ماغلطت





بنـــــــــــت السعوديه : فستان فوشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 8:20 am

وكل واحد له وجه نظر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 8:24 am

ليش اهي غلطانه واهي طلعت روح مثل الشعره من العجين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كلي موضه
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 137
نقاط : 166
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 8:25 am




اقول والله ذي وجهت نظركم بس ترى على فكره احنا نمزح وكبر الموضوع وعاد ماشاء الله قام السب وشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كلي موضه
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 137
نقاط : 166
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الإثنين أبريل 11, 2011 11:08 am



انا واذا كنت غلطانه اذا انا اقول واعتذر للغلطت عليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فول سوداني
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 21
نقاط : 24
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الثلاثاء أبريل 12, 2011 3:45 am

لي بتعملو كيداا ياحلاوات وفستان فوشي

هزي الفازكم البزيه NO


لالالا البنت ابدات رأيه ووانتوا بتشتومها cherry

وانا رايت موضوع اللي يبي اعراض


هاجمتو البنت وهي ماعملت لكم حاجه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رموش قروص
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 22
نقاط : 27
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 10/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الثلاثاء أبريل 12, 2011 6:06 am

مشكوووره ياكلي موضهــ... على هذاا



النكتهـ.. المضحكه جدااا ياحلوه


بس عندي سوال اذا المره



قاله وجهة نظرهااا ليش تنقهرون


اهياا وجهة نظر

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاي


عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادي


ياكلي موضه على قول المثل:::



((اخذي وخلي )) عاااادي

ابي الرد في السرع وقت ممكن

ومشكوره على النكتهــ.. bom
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سبرجد
فراشه متوسطه ....*_*
فراشه متوسطه ....*_*
avatar

عدد المساهمات : 57
نقاط : 60
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الثلاثاء أبريل 12, 2011 3:52 pm

شكرا جزيلا...


Razz شكرا جزيلا...


عدل سابقا من قبل سبرجد في الإثنين أبريل 18, 2011 1:54 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد المساهمات : 5
نقاط : 13
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 02/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الثلاثاء أبريل 12, 2011 6:18 pm

To hell everyone err on 4ever



Greetings::::: 4ever go & admin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://butterfly2011ahlamon.lamuntada.com
بطاطس مقلي طير عقلي
فراشه مبتدائهـ ****
فراشه مبتدائهـ ****
avatar

عدد المساهمات : 36
نقاط : 38
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 1:25 am

ايه دااااااا فستان فوشي ... مفروض تكوني عاقله وماترديش الاساءه بالاساءه مع اني بصراحه مش شايفه اساءه لان البنت 4ever ماغلطت ابداا لما قالت وجهة نظرها في النكته
طيب تصدقي انا كمان ماضحكت لما قريتها
عادي قدااا يعني لازم نضحك ولاتهاجمينااا .. ياختي ايه داااا التسلط ايه دااااا؟؟
.. انا لو كنت في مكانك ححترم وجهة نظرها عادي هذا رأيها بالنكته وهياا حرهـ وبعدين مش انتي صاحبة النكته يعني ليه بتدخلي نفسك وبتعملي خنآآق ليه مفروض تهدي الوضع مش تزيديه
((قل خيرا أو اصمت))

حاولوا تحسنوا اسلوبكم شويه وتكبروا عقولكم والاخت كلي موضه انا عايزه منك تروحي وتراجعي ردودك مره تانيه وتشوفي اسلوبك الهجومي محدش بيرضى تهاجميه بالردود دي انتي والاخت حلاوات مايصحش كدا حسنوا اسلوبكم شويه
ودي نصيحه مني ليكوا : اذا حتستمروا تعملوا خناقات وتزعلوا من الارآء محدش حيحبكم ابداااا ... ايه دااااا ؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حلاواتـ..على النبي صلاوات
بنوته ذهبيه *_*
بنوته ذهبيه *_*
avatar

عدد المساهمات : 550
نقاط : 691
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا الجمال وتاجهـ..وانا القمر وسراجهـ..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 11:31 am

Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink شكراً تسلمين


عدل سابقا من قبل حلاواتـ..على النبي صلاوات في الإثنين أبريل 18, 2011 12:20 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
Admin


عدد المساهمات : 5
نقاط : 13
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 02/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 12:01 pm

حلاوات اعتذارك مب مقبووووووووول لانك جاموسه ساده

to hell forever people err on 4ever



<تراني ماحب المجامله >

يابنااااااات تقولون بتهزموووووني لانكم اكثر

وانا واحد

شووووووفووا الفايز في نهايه

وقووووووووووول المثل<اخر ركعه بــطقعه>ههههه

I am a winner at the end of the game



4ever go & admin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://butterfly2011ahlamon.lamuntada.com
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 1:47 pm

وع تراكي ماهزمتيني واللي بتعامل بالطريقه السخيفه

يطلع برى منتدانا وانا اول وحده اطرد 4ever وع مالت عليه

سبرجد لو سمحتي انا ويا الاخت 4ever نتفاهم فاهمتني





سمعي (( فور افير )) انتي ماراح تهزميني فاهمتني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 2:01 pm

سمعي سبرجد انا و((فور ايفر )) ننجاز


ولا احد له شغل بالثاني (( وقولي عني اللي بتقولينه )) cherry





بنت السعـــــــــــــــــــــوديه (( فستــــــــــــان فوشـــــي ))^_^ وافــــــــــــــتخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 2:02 pm

انا ماهمني من يقووولوون انا همني نفسي ومن اكون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 2:05 pm

وبطااطس مقلي (( اعتبرتلك كالصديقه لي )) بدال ماتاقوقفين وياي توقفين ويا 4ever


وانا ماحد فاهمني وانا وياي الحق اتمنى تفهميني صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
فستان فوشي
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 241
نقاط : 274
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/03/2011
الموقع : انا ماهمني من يقولون انا همني نفسي ومن اكون..

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الأربعاء أبريل 13, 2011 2:09 pm

ورجوو الدخول على اللي يبي اعراض مره (( اخره)) وشوفو شنو كاتبه وحكمو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كلي موضه
فراشه فعاله*_*
فراشه فعاله*_*
avatar

عدد المساهمات : 137
نقاط : 166
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 03/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الخميس أبريل 14, 2011 8:25 am



صج دخلي على اللي يبي........الخ شوفي رابع صفحه وحكمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سبرجد
فراشه متوسطه ....*_*
فراشه متوسطه ....*_*
avatar

عدد المساهمات : 57
نقاط : 60
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الجمعة أبريل 15, 2011 6:36 am

Razz


عدل سابقا من قبل سبرجد في الإثنين أبريل 18, 2011 1:49 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سبرجد
فراشه متوسطه ....*_*
فراشه متوسطه ....*_*
avatar

عدد المساهمات : 57
نقاط : 60
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: نكته مره خطييره   الجمعة أبريل 15, 2011 6:43 am

Razz Razz Razz


عدل سابقا من قبل سبرجد في الإثنين أبريل 18, 2011 1:50 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نكته مره خطييره
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Butterfly الفراشه``~ :: منتدى الراي العام ^_^ :: التسليه والفرفشه*_^-
انتقل الى: